سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کف کاذب فولادی

کف کاذب فولادی چیست؟

کف کاذب فولادی، همانطور که از نامش پیداست از فولاد تهیه و تولید می شود. اصلی ترین قطعه کف کاذب، تایل آن می باشد که جنس تایل ها از فولاد و ابعاد آن نیز 60*60 می باشد.

قطعات دیگر کف کاذب فولادی پایه و استرینگر می باشد که جنس آنها نیز از فولاد گالوانیزه می باشد.

در واقع کف کاذب های 60*60 از سه قطعه اصلی: تایل و پایه و استرینگر تشکیل شده اند که هر کدام از این قطعات بسته به نوع کف کاذب، نیز تغییر می کنند و پایه و استرینگر کف کاذب فقط جهت تایل فولادی مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت نصب دیگر تایل ها بر روی این پایه ها و استرینگر ها وجود ندارد. (قطعات کف کاذب لگراند با قطعات کف کاذب های 60*60 متفاوت است.)

اگر دنبال کف کاذبی هستید که قدرت تحمل بار بالایی را دارا باشد می توانید از کف کاذب فولادی استفاده کنید زیرا این کف دارای قدرت تحمل بار بالایی می باشد و بیشتر در مکان هایی که در آن جا تردد بالا است از این نوع کف کاذب استفاده می شود.

در اتاق سرور که از رک های سنگین استفاده می شود، کف کاذب فولادی می تواند گزینه خوبی باشد.

برای کنترل دمای رک نیز گرو فنی و مهندسی کارنو محصولی به نام اسمارت بیت رک تولید کرده است که قابلیت ها و توانایی های دیگری نیز دارد. بهتر است از بهترین تجهیزات در اتاق سرور استفاده شود به عنوان مثال بهتر است از پچ کورد لگراند اصل در پروژه های مهم و حیاتی استفاده .شود